Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

Inför helgens matcher i Premier League

Av Costanza - 28 januari 2010 20:49


 

Lördag


16.00

 

Birmingham-Tottenham (sänds på Canal+ Sport 2)

 

Tips: X

 

Fulham-Aston Villa (sänds på Canal+ Sport extra)

 

Tips: X

 

Hull-Wolves

 

Tips: 1

 

Liverpool-Bolton (sänds på Canal+ Sport 1)

 

Tips: 1

 

West Ham-Blackburn

 

Tips: 1

 

Wigan-Everton

 

Tips: X

 

18.30

 

Burnley-Chelsea (sänds på Canal+ Sport 2)

 

Tips: 2


Söndag

 

14.30

 

Manchester City-Portsmouth (sänds på Canal+ Sport 1, 2 och HD)

 

Tips: 1

 

17.00

 

Arsenal-Manchester United (sänds på Canal+ Sport 1 och HD)

 

Tips: X

 

Helgens spik: Känslan är att Chelsea ska kunna vinna över Burnley. Min känsla säger iofs också att jag är duktig på att sjunga vilket blivit motbevisat gång efter gång så min känsla kanske inte bör ses som något stensäkert. 

 

Helgens mest osäkra: Finns en hel del osäkra matcher men den mest svårbedömda är nog ändå Arsenal mot United. Även svårbedömt om Fergie och Wenger kommer ge varandra ett handslag och leende efter matchen.

 

Helgens skrällvarning: Bolton kan få med sig ett bra resultat mot Liverpool men det kanske inte är en skräll i nuläget? Kanske är det så att det är en skräll att Liverpool vinner? Isåfall säger jag att helgens skräll är att Liverpool kan få med sig ett bra resultat mot Bolton.

 

Dessa matcher kommer jag hålla ett extra öga på: Vill hålla koll på både Birmingham-Tottenham och Liverpool-Bolton. Ett problem. De går samtidigt. Hur jag löser det? Bra fråga men ska nog hitta någon kreativ utväg. Sedan kanske jag på söndagen slänger ett öga på matchen som börjar 17.00

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Costanza - 29 januari 2010 10:33

Hejsan! Bloggen har flyttats till http://blogg.aftonbladet.se/pl Mvh/Costanza ...

Av Costanza - 28 januari 2010 23:42

Om Robinhos flytt till Santos Nu är det klart, Robinho får en tidig sommarsemester. Jag är medveten om att han kanske kommer behöva spela lite fotboll då och då under den sex månader långa period som han kommer tillbringa i Santos. Mer än i C...

Av Costanza - 28 januari 2010 16:49

Sky kommer i april lansera deras nya 3D kanal där man kommer kunna se fotbollsmatcher i 3D och redan på söndag kommer 9 utvalda pubar sända matchen Arsenal-United i 3D. Min spontana reaktion är att detta är hur kul som helst. Har sett rätt må...

Av Costanza - 28 januari 2010 14:42

  Stryktipset 128 rader   1. Liverpool-Bolton = 1 Tio tidningars tips: 10-0-0 2. Birmingham-Tottenham = 1X Tio tidningars tips: 6-3-1   3. Fulham-Aston Villa = 1X Tio tidningars tips: 6-3-1   4. Hull-Wolves = 1 ...

Av Costanza - 28 januari 2010 14:32

Problemen i Portsmouth fortsätter och det senaste bakslaget är att lagets hemsida ligger nere för tillfället (!) pga uteblivna betalningar till webbsidans operatör. Ni kan läsa mer om den lite pinsamma historien här. Detta är givetvis ytterligare ...

Rule Britannia

Fråga mig

0 besvarade frågor

Premier League på Canal+

Premier League på webben

Spela på stryktipset

Presentation


Costanzas Premier League Blogg

Senaste inläggen

Premier League grejer

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards